Tájékoztatás kategória bejegyzései

Tájékoztató jelent meg az üdülő övezetet érintő hulladékszállítással kapcsolatban az Önkormányzat oldalán.

LAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ ÜDÜLŐTULAJDONOSOKNAK
A járványügyi veszélyhelyzet fennállása miatt – a jogszabályi előírások szerint – Társaságunk Ügyfélszolgálatai zárva tartanak, így az üdülő övezeti ingatlantulajdonosok nem tudták átvenni a kommunális hulladékszállításhoz szükséges zsákokat.
A járványügyi helyzet enyhüléséig az üdülő övezetben az alábbiak szerint kerül elszállításra a kommunális hulladék.
Kérjük, a tájékoztatást közzétenni szíveskedjenek.
Megértésüket és segítő közreműködésüket köszönjük.
 
ÜDÜLŐINGATLANNAL RENDELKEZŐK FIGYELMÉBE
Értesítjük kizárólag azon üdülőingatlannal rendelkező Ügyfeleinket, akik az idei üdülőszezonra járó emblémás zsákokat még nem vették át, a járványhelyzet okozta akadályoztatás miatt, bármely 120 literes űrtartalmú zsákban kihelyezhetik kommunális hulladékukat.
A közszolgáltatás jogosult igénybevételének időtartama alatt, hetente 1 db max. 120 liter űrtartalmú zsákban, annak tetejét gondosan összezárva, kizárólag kommunális hulladékot helyezhetnek ki.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük!
 
Tisztelettel:
Varga Katalin
Ügyfélszolgálat vezető
Duna-Tisza közi
Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
 

Megosztás:

Tájékoztató háziorvosi rendeléssel kapcsolatban az Önkormányzat oldalán.

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy Dr. Eszlári Egon háziorvost átmenetileg, 05.31-ig Dr. Tordai Gábor háziorvos helyettesíti.
 
Dr. Eszlári Egon páciensei időpont egyeztetés, recept felírás, beutaló kérés, folyamatban lévő táppénz esetén a dokumentáció kikérése és minden, az orvos személyes jelenlétét nem kívánó, adminisztratív ügyben hívják/keressék a Hunyadi utca 17. szám alatt található rendelőt a 28/493-288-as telefonszámon, vagy személyesen, ahol 07.30 – 12.00 óra 2 asszisztens folyamatosan rendelkezésre áll.

Tájékoztató háziorvosi rendeléssel kapcsolatban az Önkormányzat oldalán. bővebben…

Megosztás:

Ügyfélfogadás

 Az Önkormányzat facebook oldalán közzétett tájékoztatót olvashatnak az alábbiakban:

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a kormányzati tájékoztatással összhangban a Polgármesteri Hivatal 2021. március 29-ig telefonon előzetesen megbeszélt időpontban és kizárólag sürgős esetben fogad ügyfeleket.
Telefonon és e-mailen továbbra is állunk szíves rendelkezésükre!
 

Megosztás:

A Polgármesteri Hivatal személyes ügyfélfogadással kapcsolatos változásai 2021. március 8. és 2021. március 22. közötti időszakra vonatkozóan:

TÁJÉKOZTATÁS
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a fokozódó járványügyi helyzet következtében a Polgármesteri Hivatalban 2021. március 08-tól 2021. március 22-ig személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség.
Munkatársaink dolgoznak, telefonon vagy e-mailben nyújtanak tájékoztatást a lehetséges ügymenetről.
Személyes ügyfélfogadásra elsősorban anyakönyvi ügyekben (születés vagy haláleset bejelentése), kizárólag az ügyintézővel telefonon előzetesen egyeztetett időpontban van lehetőség.
Elérhetőségek
JEGYZŐ
Tóthné Pervai Katalin jegyző 583-115
GAZDÁLKODÁSI OSZTÁLY
Mészáros Edit osztályvezető 583-114
Nagy Lajosné pénzügyi előadó 583-110
Feketéné Szabó Márta pénzügyi előadó 583-112
Mátyók Kinga pénzügyi előadó 583-112
Palkó Nikoletta pénzügyi előadó 583-112
Pozsgainé Begella Katalin pénzügyi előadó 583-110
Makai Krisztina pénztáros 583-101
Szekeres Réka munkaügyi előadó 583-101
Szekeres Józsefné munkaügyi előadó 583-104
IGAZGATÁSI OSZTÁLY
Pisiák Zsuzsanna osztályvezető 583-111
Ragács Marianna szociális és gyámügyi ea. 583-107
Bakajsza Anna szociális és gyámügyi ea. 583-107
Várady-Szabó Mirjam szociális előadó 583-104
Vörös Ferenc igazgatási és rendészeti irodavezető
583-107
Horváth Anita anyakönyvvezető 583-117
Szűcs Krisztina anyakönyvvezető 583-117
ADÓIRODA
Dézsi Noémi irodavezető 583-113
Bogár Józsefné adóügyi előadó 583-108
Tóth Sándorné adóügyi előadó 583-109
MŰSZAKI ÉS BERUHÁZÁSI OSZTÁLY
Padányi József osztályvezető 583-116
Juhász János műszaki előadó 583-116
KABINET
Szalárdyné Szalma Szilvia kabinetvezető 583-115
Tóth Éva polgármesteri és testületi referens
583-105
Gallai Ferencné ügykezelő 583-119
Némediné Pamlényi Zita ügyfélszolgálat 583-100
A hivatal központi e-mail címe: hivatal@isaszeg.hu
Isaszeg, 2021. március 05.
Polgármesteri Hivatal
Az elérhetőséginket honlapunkon is megtalálják!
Kattintson ide!

Megosztás:

Figyelem!

Isaszeg Város Önkormányzat oldalán olvasható az alábbi tájékoztató:

“Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a helyi adókról szóló értesítések, valamint a mindkét félévre szóló csekkek hivatalunk részéről postázásra kerültek, azok legkésőbb 2021. március 10-ig megérkeznek a háztartásokba.

A gépjárműadó beszedésére 2021. évtől a Nemzeti Adó és Vámhivatal jogosult, ezért az erről szóló értesítéseket a NAV küldi meg Önöknek.”
 
 

Megosztás: